vineri, 26 august 2016

Batranetea si dintii

Orice batran, fara nicio exceptie, trebuie sa faca cel putin o vizita, daca nu mai multe, la un medic stomatolog. Atunci cand ajungi la o varsta respectabila dantura ta incepe sa-ti solicite unele reparatii. Dupa o folosinta neincetata de zeci de ani a danturii cu care m-a inzestrat natura am ajuns si eu sa am nevoie de un implant dentar.
De la fata mea, studenta in Bucuresti, am aflat de o clinica stomatologica ce practica niste preturi foarte bune pentru noi pensionarii si totusi fac niste lucrari calitative de exceptie. Un alt element de care am tinut seama cand m-am hotarat sa-mi fac lucrarea aici, a fost cu siguranta acela ca se lucreaza pe dantura fara ca noi pacientii sa simtim vreo durere.
Durerea este unul din motivele pentru care eu am amanat ani de-a randul vizitele la stomatolog. Cum cei de la Dental Praxis au eliminat definitiv durerea în timp ce executa lucrarile dentare, m-am decis sa îmi înlocuiesc si eu dintele ce imi lipsea exact  din centrul gurii. De cate ori voiam sa rad sau sa vorbesc trebuia sa am grija ca sa nu imi arat dintii de pe maxilarul superior, caci stiam ca impresia lasata interlocutorilor nu era una placuta.
Apoi in tineretea mea, pentru a inlocui un dinte ce imi lipsea trebuiau sacrificati cei doi dinti sanatosi de langa acesta, ca sa sustina o punte dentara. Azi implantologia dentara a evoluat foarte mult, acum este posibil sa se faca un implant dentar  fara a face alte stricaciuni in gura ta, noul dinte fiind asemanator cu cel pe care l-ai pierdut.
Profitand de perioada in care mi-am vizitat fiica am facut o planificare la clinica stomatologica pentru executia lucrarii dentare. Ce pot sa va spun? Atunci cand am revenit acasa toti prietenii mi-au zis ca m-am schimbat, ca arat altfel.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu